pointer-on-mapclose-envelopetelephone

Administratie anno nu: online, veilig en tijdbesparend!

Boekestijn Administratiekantoor heeft grootse plannen voor 2018. Wij gaan nóg efficiënter en klantvriendelijker werken dan u al van ons gewend bent. Dat betekent:

  • Meer digitaal, minder papier.
  • Een werkwijze die voldoet aan de nieuwste privacywetgeving, door middel van een  klantenportaal voor u én voor ons.
  • Meer aandacht voor online boekhouden.

De juiste oplossing voor uw boekhouding is dichterbij dan u denkt!

 

 

Online Boekhouden: Workfield

Hoe zou u het vinden om tijd te besparen op uw administratieve werkzaamheden? Stop met het werken in tijdrovende Excelsheets en het vullen van ordners met overbodig papier. Vergeet enveloppen en postzegels. Laat de techniek voor u werken en schaf de online administratieve oplossing van Workfield aan!

De voordelen van Workfield op een rij:

  • Maak eenvoudig verkoopfacturen online, terwijl Workfield gegevens aanvult en onthoudt
  • Verstuur uw factuur per mail, eventueel voorzien van iDEAL voor snelle betaling
  • Altijd een overzichtelijke debiteuren- en crediteurenlijst
  • Fotografeer losse bonnetjes en papieren facturen, upload ze naar uw digitale archief
  • Verstuur betaalherinneringen simpel vanaf uw telefoon, tablet of pc
  • Eenvoudig uploaden van ontvangen mail en digitale facturen
  • Kortom: snel, foutloos en up-to-date. En zonder stapels papier
  • Toch vragen of problemen? Wij lossen het via de chat op!

Workfield biedt nog meer mogelijkheden. Er zijn bijvoorbeeld ook modules voor urenregistratie, voorraadbeheer en planning die aan het administratiepakket kunnen worden gekoppeld. Klik hier voor meer informatie.

 

Welk pakket past bij u?

Als het gaat om online administratieve oplossingen bieden wij verschillende dienstverleningspakketten aan. Op basis van uw keuze gaan wij voor u aan de slag. Wij verwerken uw administratie bijvoorbeeld tot een btw-aangifte of jaarrekening. En indien nodig zorgen wij voor publicatie van uw gegevens bij de KvK.

Basis

Voor bedrijven die zelf wat meer willen doen:

  • U maakt uw verkoopfacturen
  • U verwerkt alle inkoopfacturen online
  • Wij verwerken de bankmutaties
  • Wij doen uw btw-aangifte
  • Wij doen uw aangifte inkomstenbelasting
  • Wij maken uw jaarstukken
  • Contact per e-mail, telefoon, chat of op onze locatie

Plus

Voor bedrijven die graag hun administratie uitbesteden, is dit het ideale pakket:

  • U maakt uw verkoopfacturen
  • U scant de inkoopfacturen
  • Wij verwerken de inkoopfacturen
  • Wij verwerken de administratie
  • Wij verwerken de bankmutaties
  • Wij doen uw btw-aangifte
  • Wij doen uw aangifte inkomstenbelasting
  • Wij maken uw jaarstukken
  • Bespreken jaarstukken
  • U krijgt 1x tussentijdse cijfers
  • Contact per e-mail, telefoon, chat of op onze locatie

Top

Speciaal voor bedrijven met meer dan 75 facturen per kwartaal:

  • U maakt uw verkoopfacturen
  • U scant de inkoopfacturen
  • Wij verwerken de inkoopfacturen
  • Wij verwerken de administratie
  • Wij verwerken de bankmutaties
  • Wij doen uw btw-aangifte
  • Wij doen uw aangifte inkomstenbelasting
  • Wij maken uw jaarstukken
  • Bespreken jaarstukken
  • U krijgt 1x tussentijdse cijfers
  • Contact per e-mail, telefoon, chat of op onze locatie

Zit uw ideale pakket er niet bij of heeft u een bv? Neem dan gerust contact met ons op, want Boekestijn Administratiekantoor levert maatwerk. Wij gaan dan ook graag met u in gesprek, zodat u tot een aanbod krijgt die bij uw situatie past.

De juiste oplossing voor uw boekhouding is dichterbij dan u denkt!

 

De 7 garanties van Boekestijn Administratiekantoor

Boekestijn Administratiekantoor is al jarenlang een begrip als het gaat om betrouwbare, klantgerichte administraties en adviezen. Welk pakket u ook bij ons afneemt, u krijgt daar altijd de 7 garanties van Boekestijn Administratiekantoor bij:

  1. Juist en deskundig advies.
  2. Snelle verwerking van uw administratie.
  3. Hoge kwaliteit tegen een redelijke prijs.
  4. Contact op uw manier (telefonisch, per mail, chat, Whatsapp of op locatie).
  5. Goed bereikbaar zowel digitaal als per auto.
  6. Klein kantoor, dus korte lijnen.
  7. Wij denken mee met al uw vragen.

 

Meer digitaliseren

Ons kantoor werkt steeds meer digitaal. Omdat dit grotendeels achter de schermen gebeurt merkt u daar weinig van. Het zal u misschien wél opvallen dat u minder papieren post van ons ontvangt. Uw jaarrekening en facturen krijgt u niet meer in een envelop, maar digitaal. Ook verdwijnen stapsgewijs alle fysieke mappen. Wij slaan al uw informatie namelijk online op. Veilig, overzichtelijk en duurzaam.

 

Privacy wetgeving en Clientonline

Door de komst van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in mei 2018 gaan wij nog zorgvuldiger om met privacy en datagegevens dan voorheen. Volgens deze wetgeving is het bijvoorbeeld niet meer toegestaan om gevoelige informatie, zoals een aangifte Inkomstenbelasting, zomaar naar u te mailen. Gelukkig hebben wij daar een goede oplossing voor gevonden: Clientonline.

Clientonline is een beveiligde omgeving waarin wij documenten met u kunnen delen en ter goedkeuring aanbieden. Dit is snel, veilig én makkelijk: u hoeft alleen nog maar via uw pc, tablet of telefoon uw toestemming te geven en het is geregeld.
Het klantenportaal is ook een digitaal archief. Het maakt dus voortaan niet meer uit waar u bent. U heeft altijd eenvoudig toegang tot belangrijke documenten, zoals uw KvK-uittreksel, hypotheekdossier of machtiging van de Belastingdienst. Wilt u meer weten over de voordelen van Clientonline? Klik dan hier

Inloggen op Clientonline

U kunt ook de app downloaden voor op uw telefoon, zodat u ook daar direct toegang heeft.

Boekestijn Administratiekantoor, aangenaam. Wij hebben één duidelijk doel: u als ondernemer ondersteunen bij al uw administratieve zaken, zodat u zich als ondernemer kunt richten op uw vakgebied. De partij voor al uw administratieve zaken.
 

Aangesloten bij

Nederlandse orde van Administratie- en Belastingdeskundigen

 

Direct advies

App je vraag dan via:
06-20708379

(tijdens kantooruren)

Inloggen op

 

Echt betrokken

Neem contact op

Boekestijn Administratiekantoor
Poortcamp 9b
2678 PT De Lier, Westland
0174 - 520100

info@boekestijn-administratiekantoor.nl
KVK 27333045

 

Volg ons ook op

Bel
App
E-mail
Route