pointer-on-mapclose-envelopetelephone

Online Boekhouden: online, veilig en tijdbesparend!

Tijd besparen op uw administratieve werkzaamheden en actueel inzicht in uw financiële situatie, dat is Online Boekhouden met Boekestijn Administratiekantoor.

Vind u die Excelsheets, Word documenten en het vullen van ordners met papier ook onnodig en tijdrovend? Wilt u nu weten hoe uw zaak er voorstaat en niet over een jaar bij het opmaken van de jaarrekening? Zoekt u een oplossing waarmee dit makkelijker gaat en die u meer rust en inzicht geeft? Wij gaan u daarbij helpen!

 

 

Online Boekhouden

Met elkaar gaan we deze digitale reis starten en beleven in Boekhoudland. Via deze samenwerking is uw boekhouding elke maand actueel, waardoor we vooruit kunnen kijken en bezig kunnen zijn met de groei of continuïteit van uw onderneming.

Wat gaat u eigenlijk doen? Niet veel, alleen uw verkoopfacturen maken en uw inkomende facturen verwerken. Wij zorgen voor de rest.
Zijn er nog andere voordelen? Natuurlijk!

Deze zijn alvast handig om te weten:

  • Een super handige online tool FactuurSturen.nl, met een app voor uw telefoon.
  • Sneller betaald krijgen? Neem dan de iDeal knop, uw online factuur kan direct betaald worden vanuit de e-mail.
  • Zelf makkelijker en handiger betalen? Maak een betaalbestand aan en importeer deze in uw online bankomgeving, dat scheelt weer een hoop type werk.
  • Een mooi dashboard met daarin grafieken van uw omzet, openstaande posten etc.
    – Een prettige samenwerking met een Westlands administratiekantoor.
    – Korte lijnen
    – Praktische oplossingen
    – Goed bereikbaar
    – Op de persoonlijke gesprekken na is alles digitaal en met de modernste technieken.

Snel beginnen met deze digitale reis in Boekhoudland? Kom eerst even langs, dan kunnen we kennismaken en het reisplan uitstippelen.

 

Welk pakket past bij u?

Als het gaat om online administratieve oplossingen bieden wij verschillende dienstverleningspakketten aan. Op basis van uw keuze gaan wij voor u aan de slag. Wij verwerken uw administratie bijvoorbeeld tot een btw-aangifte of jaarrekening. En indien nodig zorgen wij voor publicatie van uw gegevens bij de KvK.

Basis

Voor bedrijven die zelf wat meer willen doen:

  • U maakt uw verkoopfacturen
  • U verwerkt alle inkoopfacturen online
  • Wij verwerken de bankmutaties
  • Wij doen uw btw-aangifte
  • Wij doen uw aangifte inkomstenbelasting
  • Wij maken uw jaarstukken
  • Contact per e-mail, telefoon, chat of op onze locatie

 

Plus

Voor bedrijven die graag hun administratie uitbesteden, is dit het ideale pakket:

  • U maakt uw verkoopfacturen
  • U scant de inkoopfacturen
  • Wij verwerken de inkoopfacturen
  • Wij verwerken de administratie
  • Wij verwerken de bankmutaties
  • Wij doen uw btw-aangifte
  • Wij doen uw aangifte inkomstenbelasting
  • Wij maken uw jaarstukken
  • Bespreken jaarstukken
  • U krijgt 1x tussentijdse cijfers
  • Contact per e-mail, telefoon, chat of op onze locatie

Top

Speciaal voor bedrijven met meer dan 75 facturen per kwartaal:

  • U maakt uw verkoopfacturen
  • U scant de inkoopfacturen
  • Wij verwerken de inkoopfacturen
  • Wij verwerken de administratie
  • Wij verwerken de bankmutaties
  • Wij doen uw btw-aangifte
  • Wij doen uw aangifte inkomstenbelasting
  • Wij maken uw jaarstukken
  • Bespreken jaarstukken
  • U krijgt 1x tussentijdse cijfers
  • Contact per e-mail, telefoon, chat of op onze locatie

 

Zit uw ideale pakket er niet bij of heeft u een bv? Neem dan gerust contact met ons op, want Boekestijn Administratiekantoor levert maatwerk. Wij gaan dan ook graag met u in gesprek, zodat u tot een aanbod krijgt die bij uw situatie past.

De juiste oplossing voor uw boekhouding is dichterbij dan u denkt!

 

De 7 garanties van Boekestijn Administratiekantoor

Boekestijn Administratiekantoor is al jarenlang een begrip als het gaat om betrouwbare, klantgerichte administraties en adviezen. Welk pakket u ook bij ons afneemt, u krijgt daar altijd de 7 garanties van Boekestijn Administratiekantoor bij:

  1. Juist en deskundig advies.
  2. Snelle verwerking van uw administratie.
  3. Hoge kwaliteit tegen een redelijke prijs.
  4. Contact op uw manier (telefonisch, per mail, chat, Whatsapp of op locatie).
  5. Goed bereikbaar zowel digitaal als per auto.
  6. Klein kantoor, dus korte lijnen.
  7. Wij denken mee met al uw vragen.

 

Meer digitaliseren

Ons kantoor werkt steeds meer digitaal. Omdat dit grotendeels achter de schermen gebeurt merkt u daar weinig van. Het zal u misschien wél opvallen dat u amper papieren post van ons ontvangt. Uw jaarrekening en facturen krijgt u niet in een envelop, maar digitaal. Ook verdwijnen stapsgewijs alle fysieke mappen. Wij slaan al uw informatie namelijk online op. Veilig, overzichtelijk en duurzaam.

 

Privacy wetgeving en Clientonline

Door de komst van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) gaan wij nog zorgvuldiger om met privacy en datagegevens dan voorheen. Volgens deze wetgeving is het bijvoorbeeld niet meer toegestaan om gevoelige informatie, zoals een aangifte Inkomstenbelasting, zomaar naar u te mailen. Gelukkig hebben wij daar een goede oplossing voor gevonden: Clientonline.

Clientonline is een beveiligde omgeving waarin wij documenten met u kunnen delen en ter goedkeuring aanbieden. Dit is snel, veilig én makkelijk: u hoeft alleen nog maar via uw pc, tablet of telefoon uw toestemming te geven en het is geregeld.
Het klantenportaal is ook een digitaal archief. Het maakt dus voortaan niet meer uit waar u bent. U heeft altijd eenvoudig toegang tot belangrijke documenten, zoals uw KvK-uittreksel, hypotheekdossier of machtiging van de Belastingdienst. Wilt u meer weten over de voordelen van Clientonline? Klik dan hier

Inloggen op Clientonline

U kunt ook de app downloaden voor op uw telefoon, zodat u ook daar direct toegang heeft.

Boekestijn Administratiekantoor, aangenaam. Wij hebben één duidelijk doel: u als ondernemer ondersteunen bij al uw administratieve zaken, zodat u zich als ondernemer kunt richten op uw vakgebied. De partij voor al uw administratieve zaken.
 

Aangesloten bij

Nederlandse orde van Administratie- en Belastingdeskundigen

 

Direct advies

App je vraag dan via:
06-20708379

(tijdens kantooruren)

Inloggen op

 

Echt betrokken

Neem contact op

Boekestijn Administratiekantoor
Poortcamp 9b
2678 PT De Lier, Westland
0174 - 520100

info@boekestijn-administratiekantoor.nl
KVK 27333045

 

Volg ons ook op

Bel
App
E-mail
Route