pointer-on-mapclose-envelopetelephone

Wij zijn Boekestijn Administratiekantoor

Boekestijn Administratiekantoor, aangenaam. Wij hebben één duidelijk doel: u als ondernemer ondersteunen bij al uw administratieve zaken, zodat u zich als ondernemer kunt richten op uw vakgebied.

Hoe we dat doen? Door alle kennis in huis te hebben. Door gevraagd en ongevraagd advies te geven. Maar vooral door secuur en doelgericht samen te werken op een persoonlijke manier die het beste bij u en uw onderneming past.

De partij voor al uw administratieve zaken.

 

 

Michel Boekestijn

Aangenaam, ik ben de directeur van Boekestijn Administratiekantoor. Automatisering op kantoor vind ik belangrijk. Of het nu om de verwerking van de boekhouding gaat of de indeling van de mappen in Outlook, het kan altijd beter en sneller.

Ik richt graag voor klanten de administratie en de computer optimaal in, zodat u efficiënter kunt werken en minder frustratie heeft tijdens het doen van de administratie.

Daarnaast kunt u bij mij terecht voor al uw administratieve vragen, ik help u graag.

Stefan Harmsen

Aangenaam, ik ben altijd op zoek naar oplossingen voor de problemen van u als klant.

En op zoek naar verbeteringen om onze dienstverlening nog beter te maken.

Bovendien verwerk ik uw administratie tot de juiste btw-aangifte en jaarstukken.

Ellen Boon

Aangenaam, ik werk al weer jaren samen met Michel, ik verzorg het scannen en herkennen van de facturen met DizzyData en controleer de administraties in Twinfield.

Ook doe ik voor klanten de debiteurenbewaking. Daarnaast regel ik de administratie van ons kantoor.

 

Johan Boekestijn

Aangenaam, ik werk al meer dan 40 jaar in de administratieve en fiscale advisering. Het kantoor heb ik inmiddels aan mijn zoon overgedragen en ik blijf als externe belastingspecialist betrokken bij het kantoor.

Kosten en belasting besparen door middel van creatief denken is mijn drijfveer.

Gert Boers

Aangenaam, na een geruime tijd bij een bankinstelling te hebben gewerkt als accountmanager, ben ik sinds november 2018 werkzaam bij Boekestijn Administratiekantoor.

Ik zorg ervoor dat de administratieve processen optimaal en efficiënt zijn ingericht met behulp van de mogelijkheden die online boekhouden biedt. Hierdoor blijft er meer tijd over om samen met u over uw onderneming te spreken, waarbij de cijfers een ondersteunende rol spelen bij het nemen van de juiste beslissingen voor uw onderneming.

Graag maak ik snel kennis met u!

Bram Schrijer

Aangenaam, ik ben de nieuweling. Momenteel zit ik in het laatste jaar van mijn master Finance and Investments en tevens het laatste jaar van mijn master Financieel Recht.

De combinatie van studie en werk is ideaal. Ik kan dat wat ik leer gelijk in de praktijk toepassen. Daarnaast breng ik actuele kennis mee waar klanten en de rest van het team van kunnen profiteren.

 

NOAB-keurmerk

Boekestijn Administratiekantoor is NOAB gecertificeerd. Als zzp’er of mkb’er ben je beter af bij een NOAB-gecertificeerd administratiekantoor of belastingadviseur:

  • Je bent verzekerd van kwaliteit en deskundigheid
  • Jouw adviseur heeft altijd actuele kennis van zaken
  • NOAB-kantoren hebben goede contacten bij banken, de Belastingdienst en andere instanties.

Lees meer over het NOAB-keurmerk

 

onze specialisten

Ons administratiekantoor is de partij voor al uw administratieve zaken. Wij kunnen u over vele onderwerpen adviseren, maar soms verwijzen wij u door naar een specialist. Wij werken graag samen met andere kleine kantoren waar persoonlijke begeleiding voorop staat. Maar u kunt natuurlijk ook uw eigen specialist voorstellen. Wij zijn voorstander van keuzevrijheid

Boekestijn Administratiekantoor, aangenaam. Wij hebben één duidelijk doel: u als ondernemer ondersteunen bij al uw administratieve zaken, zodat u zich als ondernemer kunt richten op uw vakgebied. De partij voor al uw administratieve zaken.
 

Aangesloten bij

Nederlandse orde van Administratie- en Belastingdeskundigen

 

Direct advies

App je vraag dan via:
06-20708379

(tijdens kantooruren)

Inloggen op

 

Echt betrokken

Neem contact op

Boekestijn Administratiekantoor
Poortcamp 9b
2678 PT De Lier, Westland
0174 - 520100

info@boekestijn-administratiekantoor.nl
KVK 27333045

 

Volg ons ook op

Bel
App
E-mail
Route