pointer-on-mapclose-envelopetelephone

Vertrouwd gevoel

“Als startende ondernemer was alles met betrekking tot de financiële administratie redelijk nieuw voor me. En ik zat natuurlijk niet te wachten op fouten met belastingteruggaves, aangiften en ga zo maar door.”

“Ik kwam via informele weg in contact met Michel. Het eerste contact gaf mij meteen een vertrouwd gevoel. Wanneer ik nu een vraag heb, kan ik direct bij iemand terecht en ik weet dat alle zaken rondom mijn financiële administratie gewoon goed verlopen.”

Jurren van Vondelen – Jurren Tennis & Events
ZZP’ER – klant 2017

 

NOAB brancheorganisatie

NOAB is dé brancheorganisatie voor administratiekantoren en belastingadviseurs die zich richten op MKB’ers en op ZZP’ers. Bij NOAB zijn ongeveer 1.000 kantoren aangesloten. NOAB zet zich op verschillende manieren in om de belangen van haar leden binnen en buiten de sector te behartigen. Een NOAB-kantoor levert de garant...

Meer 

Andere rechtsvorm

Ooit heeft u gekozen voor een ondernemersvorm: een eenmanszaak, een vof, een maatschap of een bv. Na verloop van tijd kunnen de resultaten van de onderneming wijzigen of er kunnen samenwerkingsvormen wenselijk zijn. Of is er sprake van een overdracht op termijn? Wij hebben veel ervaring in het adviseren en herstructureren van on...

Meer 

Pensioen

Pensioen is tegenwoordig een belangrijk onderwerp. Als ondernemer dient u dit zelf te regelen. Er zijn veel verschillende mogelijkheden. In overleg met uw verzekeringskantoor, kunnen wij met u de voor- en nadelen van de mogelijkheden bespreken, zodat u de juiste mogelijkheid voor uw situatie kiest.

Meer 

Melissa Koene – 123productfotografie

“Mijn ouders zijn ook ondernemer. Toen ik mijn bedrijf startte, was het regelen van een administratiekantoor een logische eerste stap. Een kennis tipte me over Johan en Michel. Ik heb een keer hun kantoor bezocht en dat gaf gelijk een goed gevoel. ” “Administratie vond ik altijd een drama maar sinds ik gestart ben met o...

Meer 

U en Wij

Als kleine ondernemer zonder personeel op de loonlijst (ZZP’er) wilt u een goede administratie zonder dat dit teveel tijd en geld kost. Maar u wilt wanneer u dat nodig heeft advies en het liefst direct. Wij kunnen uw administratie zo organiseren dat dit niet teveel tijd en geld kost, we staan u gelijk te woord en we geven u het advies dat u nodig heeft. En mocht u toch personeel in dienst hebben, dan kunt u ook bij ons terecht voor de loonadministratie.

De 7 garanties van Boekestijn Administratiekantoor:

  • Juist en deskundig advies.
  • Snelle verwerking van uw administratie.
  • Hoge kwaliteit tegen een redelijke prijs.
  • Contact op uw manier (telefonisch, per mail, chat, Whatsapp of op locatie).
  • Goed bereikbaar zowel digitaal als per auto.
  • Klein kantoor, dus korte lijnen.
  • Wij denken mee met al uw vragen.

 

 

Interessante links

KVK
Wilt u weten of u veilig zaken kunt doen met andere bedrijven? Check de financiële gegevens bij de KVK.

Belastingdienst
Alles wat je moet weten over je rechten en plichten als zzp’er

 

Boekestijn Administratiekantoor, aangenaam. Wij hebben één duidelijk doel: u als ondernemer ondersteunen bij al uw administratieve zaken, zodat u zich als ondernemer kunt richten op uw vakgebied. De partij voor al uw administratieve zaken.
 

Aangesloten bij

Nederlandse orde van Administratie- en Belastingdeskundigen

 

Direct advies

App je vraag dan via:
06-20708379

(tijdens kantooruren)

Inloggen op

 

Echt betrokken

Neem contact op

Boekestijn Administratiekantoor
Poortcamp 9b
2678 PT De Lier, Westland
0174 - 520100

info@boekestijn-administratiekantoor.nl
KVK 27333045

 

Volg ons ook op

Bel
App
E-mail
Route